Belis Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Jag läste någonstans att det ska hållas en akvariemässa i fjärilshuset i Stockholm 3-5 april 2011. Kommer inte ihåg vart jag läste det men är det någon som vet något om det och kanske har en bra länk? Citera
Per/Haninge/ Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Är det detta du är ute efter ?http://www.bollmoraakvarieklubb.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=123 Citera
Akvarielagret Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Jag läste någonstans att det ska hållas en akvariemässa i fjärilshuset i Stockholm 3-5 april 2011. Kommer inte ihåg vart jag läste det men är det någon som vet något om det och kanske har en bra länk? Hmmmjag ägde Fjärilshuset till 2010-dansmen vi hade ciklidstämman för ett par år sedan därdundersucce över 300 deltagare i ett par dagarhar fortfarande kontakt med ägaren och har inte hört om någon mässaCiklidstämman 2011 i April blir på Naturhistoriska museet välkommna:) Citera
Belis Postat 12 februari 2011 Författare Postat 12 februari 2011 Tack för länken men det var inte det jag hittade, jag är nästan helt 100 på att jag såg att det stod det för har varit sugen sen dess men nu blir jag ännu mer osäker, inte cyklidstämman utan utställning som skylla ha cirka 150 olika sorters saltvattens fiskar och 100 sötvatten.. Nu blev man besviken kan det ha varit så att jag såg fel och att det kanske var gamal sida? Tack i alla fall! Citera
petnym Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Hmmmjag ägde Fjärilshuset till 2010-dansHar du sålt fjärilshuset? Gillade kanske inte de nya grannarna? Citera
Akvarielagret Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 (ändrat) Har du sålt fjärilshuset? Gillade kanske inte de nya grannarna?Jag är en *bort* som fick ett bud man inte kunde motståModerator's upplysning: Vänligen respektera våra regler och vårda språket! Ändrat 13 februari 2011 av Laggeman Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.