Molle71 Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Någon som vet vad detta är? det var inget på morgon men var där på kvällen. Skulle tro att det är ca 2 meter lång seg tråd. som spaghetti. har bara 3 små fiskar, några sniglar, en räka och en sjöhare. men ingen skiter som högen så jag har ingen aning vad det är.kan ses på länken nedanför.http://hem.passagen.se/molle1971/bild/004.JPGmvh Abders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 har du prövat att ta fram vad än det nu är ?, har ingen aning om vad det skulle kunna vara men hoppas på något svar härifrån, intressant. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
knabbuziak Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Av texten tänkte jag först på Chaetomorpha (spaghetti-alg... Uppskattad makro-alg) tills jag läste att den uppkommit under dagen... Av bilden att döma skulle jag nästan gissa på nån anemon... Nån annan med mer erfarenhet som kan ge ett svar som inte är lika mycket gissning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Av texten tänkte jag först på Chaetomorpha (spaghetti-alg... Uppskattad makro-alg) tills jag läste att den uppkommit under dagen... Av bilden att döma skulle jag nästan gissa på nån anemon... Nån annan med mer erfarenhet som kan ge ett svar som inte är lika mycket gissning?Tänkte oxå i dina banor tills jag såg bilden, och det liknar ju tentakler från en anemon tycker jag iallafall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Molle71 Postat 14 februari 2011 Författare Dela Postat 14 februari 2011 Nop inga tentakler där inte. Undrar om det kan vara sjöharen som har lagt typ rom eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 14 februari 2011 Dela Postat 14 februari 2011 Kan nästan säga att det är från sjöharen, hittade denna tråden här på guiden.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?p=106238 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Molle71 Postat 14 februari 2011 Författare Dela Postat 14 februari 2011 Hej! har kollat så nu vet jag att det är rom från sjöharen undrar bara om det kan bli något av det? Tack försvaret och länken.mvh Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Molle71 Postat 24 februari 2011 Författare Dela Postat 24 februari 2011 Hej Igen. Det var dags igen i förgår. Då la min sjöhare ännu mer rom (grön spaghetti) Såg när den la det och romen kom ur munnen. Skumt. Någon som vet mer om det här? och måste man ha två sjöharar för att det ska bli något med rommen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.