Guest oceaN Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Kom nyss hem från Thailand/Singapore och var på Underwater World där. Tänkte lägga upp en bild på ett saltkar man verkligen fastnade för! Bildkvalitén är mycket bättre egentligen. Vet bara inte hur man kan få bilderna så "små" utan att försämra kvalitén.. Citera
Guest oceaN Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Om det är någon som kan tala om för mig hur man laddar upp filmsnuttar så kan jag lägga upp en på när de matar fiskarna Citera
jimmy Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 snygt det va några chromis i det karet Vet att admin länkade till en sida där man kunde lägga upp sina bilder å sen länka dom därifrån så slipper man ta ner dom så mycket Citera
Gabbi Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Rekommenderar du det akvariet? Jag har funderingar på att stanna till där för akvariet och fågelparken på väg hem från Australien. Citera
adddo Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 tror de va www.imageshack.us man kunde lägga upp bilder i lite större storlek på.Ugglan tror jag de va som tipsade oss om det. Citera
adddo Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Snyggt förresten, ett sånt skulle man ha på vinden hehe Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.