_Manne_ Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Såja var och lämnade måtten hos K-stad zoologiska i går.Ska väl få ett pris i slutet av nästa vecka så får vi se om det är lönt att bygga egen sump eller inte. Det tråkiga är att det drar ut ytterligare på tiden...Ska ju bygga om i halva karet samt sälja av lite fisk oxå..Samt att tanten gått över 10 dagar... Skulle kommit en fragg föra fredagen! Inget är som väntans tider..........Den sista grejen där , fraggen , det är den som kommer o ta all tid sen , gäller o få allt så klart som möjligt innan leveransen.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 http://www.melevsreef.com/allmysumps.htmldär har du en sida att skumma igenom på sumpdesigner, såg visserligen att du redan hade beställt sumpen.Den killen är lugnt sagt en perfektionist ut i fingrarna.. Helt imponerande vad han kan jobba i akryl texMvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 21 mars 2011 Författare Postat 21 mars 2011 Den sista grejen där , fraggen , det är den som kommer o ta all tid sen , gäller o få allt så klart som möjligt innan leveransen.Mvh manneSent from my iPhone using TapatalkHehe jo jag vet, har fått levererat två sånna specialfraggar innan! Citera
SaltDummie Postat 21 mars 2011 Författare Postat 21 mars 2011 Den killen är lugnt sagt en perfektionist ut i fingrarna.. Helt imponerande vad han kan jobba i akryl texMvh manneSent from my iPhone using TapatalkJa det kan man verkligen säga! Perfektionist är bara förnamnet! Citera
SaltDummie Postat 27 mars 2011 Författare Postat 27 mars 2011 Så då var specialfraggen kommen :-)! Vilken drottning!!Men inte fått nått pris på sumpen än:-(!Man får väl ta och beställa returpumpen sålänge.. Citera
SaltDummie Postat 29 mars 2011 Författare Postat 29 mars 2011 hur stor sump behöver du 480x430x500mm bxdxh är vad jag Max får plats med. Citera
SaltDummie Postat 3 april 2011 Författare Postat 3 april 2011 Då har de gått 2veckor o inget pris än!Börjar bli lite otålig....Nån här på guiden som kan bygga sumpar?? Citera
SaltDummie Postat 3 april 2011 Författare Postat 3 april 2011 Har en aquabee up3000 som jag ev tänkt som returpump.Nån som har nån ide hur han skulle kunna reducera flödet upp till karet? Eller man ska köra med pvc-rör och en kran? Eller man ska satsa på tunzepumpen jag tänkt på från början. Citera
blackizzz Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 Du kan ju enkelt bara dra ett T-rör och en kran, så att bestämd mängd vatten hamnar i sumpen igen. Citera
SaltDummie Postat 3 april 2011 Författare Postat 3 april 2011 Du kan ju enkelt bara dra ett T-rör och en kran, så att bestämd mängd vatten hamnar i sumpen igen.Helt klart, tänkte inte på det innan!!! Citera
SaltDummie Postat 3 april 2011 Författare Postat 3 april 2011 ja jag har några hur stor vill du ha48x43x50 bxdxh Citera
SaltDummie Postat 6 april 2011 Författare Postat 6 april 2011 Grrr På lördag e det 3v sedan jag bad om ett pris på min sump!Nu e man snart riktigt irriterad... :-(Hade jag bara fått in det 180l helglaskaret jag har stående i min bänk ..... Citera
cheva Postat 6 april 2011 Postat 6 april 2011 mikael imorgon ska jag ut i verkstan så ska jag mäta dom jag har Citera
SaltDummie Postat 6 april 2011 Författare Postat 6 april 2011 mikael imorgon ska jag ut i verkstan så ska jag mäta dom jag harSupernice Cheva!!Skulle va otroligt om du hade en med mina mått :-)Tack Citera
SaltDummie Postat 6 april 2011 Författare Postat 6 april 2011 är där ingen så får vi bygga enKan du fixa det???? Citera
SaltDummie Postat 6 april 2011 Författare Postat 6 april 2011 ja det ordnar viFy fan vad bra!!! Name your price :-) Citera
SaltDummie Postat 7 april 2011 Författare Postat 7 april 2011 Sumpen blev beställd idag!!! Cheva har du någon sump så lär jag behöva en till som ro-tank!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.