Gå till innehåll

Foder till Kejsare.


Nordin

Rekommenderade inlägg

Har läst på många ställen att Ocean Nutrition ska ha mat lämpat till kejsare och säkert andra firrar, Angel Formula ska det tydligen heta, har försökt hitta det på ett flertal hemsidor men utan resultat, är det någon utav er som vet vars man kan hitta det?, Hellst i Sverige! :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst på många ställen att Ocean Nutrition ska ha mat lämpat till kejsare och säkert andra firrar, Angel Formula ska det tydligen heta, har försökt hitta det på ett flertal hemsidor men utan resultat, är det någon utav er som vet vars man kan hitta det?, Hellst i Sverige! :).

Jag köper den frysta Angel formula i närmsta saltbutik , har din lokala butik ON's sortiment så kan dom ta hem den med.. Min drömkejsare äter den med aptit.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köper den frysta Angel formula i närmsta saltbutik , har din lokala butik ON's sortiment så kan dom ta hem den med.. Min drömkejsare äter den med aptit.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Okej, jag antar att det är rätt svårt att skicka det då det är frysmat, men för tillfället bör det gå bra då det är vinter.. Får kontakta någon butik där söderut å se ifall dom är villiga att skicka det :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

både akvarieleasing och triton säljer dem!

Jo jag såg det, men tyvärr så skickar dom inte, så är nån manad att hjälpa till så kan jag föra över pengar till ert konto så får ni skicka upp det :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...