redrobjem Postat 30 mars 2011 Dela Postat 30 mars 2011 Jag är ute efter en vacker och revsäker dvärgkejsare så tipsa på . Just det jag är nybörjare så inte allt för svår. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 30 mars 2011 Dela Postat 30 mars 2011 Det finns många vackra dvärgkejsare, under denna länk kan du läsa mer: http://www.centropyge.net/En riktig klassiker är ju C bispinosa: http://www.meerwasser-lexikon.de/tiere/264_Centropyge_bispinosa.htmDu skall kanske inte räkna med att någon är revsäker, för det kan man sällan garantera och många ändrar beteende under sin uppväxt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Luddox Postat 30 mars 2011 Dela Postat 30 mars 2011 Håller med Wiking. Jag har haft en Bispinosus i ett år, utan att den rört mina LPs eller SPS (sen är de ju som sagt individer) Trevlig fisk för övrigt också, både vacker och obenägen att bråka.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Claes_A Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Den enda dvärgkejsaren jag har haft. Inga problem här heller med LPSer och någon SPS när det begav sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
redrobjem Postat 11 april 2011 Författare Dela Postat 11 april 2011 Låter som en bra firre Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ragman Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 har haft 2 st o ingen av dom har gett sig på korallerna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danielj75 Postat 11 april 2011 Dela Postat 11 april 2011 Har en som har två euphillia och Caulastrea på sitt samvete.Tog Caulastrea i ganska maklig takt. misstänkte sjukdom först till båda Euphilliorna strök med på mindre än en vecka.Så min har smak på LPS.//Danielj Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.