1538Moss Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/727124/(Håper den fungerer med Svenske IP adr)Människor: Det kostar att ha Akvarium Norska dokumentär. Den dyraste möbel i hemmet av Tor Evjen Åsmund är en tank med 800 liter saltlösning. Vad finns inuti är ännu dyrare. Akvarieentusiaster inte så mycket ut av det, men de är många och odla sin hobby med stor iver. Tor har gjort en riktig utmaning när han iväg på resa med sin omfattande menageri. Dessutom är han ute efter en sällsynt fisk, en svart med vita prickar Citera
Wiking Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Mandarinfiskar som leker, jösses vad häftigt:smiley20:Går det att ladda ner filmen så man kan se den i stort format på den egna TV'n? Citera
remne Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 mms://straumod.nrk.no/disk09/Folk/2011-04-07/folk060411-1000.wmv Citera
Virse Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Bara jag som har problem att se? WMP Laddar i en evighet och alla andra program får jag time out i... Citera
SaltDummie Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Mycket trevlig film.. Undrar vem den snubben var han köpte Gemmatumen av? Han hade ju riktigt mycket kar. Citera
Nordin Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Jäklar va läckert med ett lekpar av mandarinerna!, Men filmen fungerade rätt så dåligt för mig, mycke buffrande, å mycke starta om. men de gick tillslut ! Citera
Nordin Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Hos den där Thomas, va äre för clowner han har?, Känner inte riktigt igen dom, Tyck dom såg så stor ut, å hade annan färg. Citera
miriam Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Mycket trevlig film.. Undrar vem den snubben var han köpte Gemmatumen av? Han hade ju riktigt mycket kar.Han driver Koralen.no i Moss og har masse fint. Citera
petnym Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Jag får inte riktigt ihop alla delar av filmen; Han hämtar havsvatten trots att han har värsta osmos-anläggningen? eller är det kompisen som skall ha havsvattnet? Någon som uppfattade hur stort hans nya akvarie skulle bli? Citera
1538Moss Postat 8 april 2011 Författare Postat 8 april 2011 Jag får inte riktigt ihop alla delar av filmen; Han hämtar havsvatten trots att han har värsta osmos-anläggningen? eller är det kompisen som skall ha havsvattnet? Någon som uppfattade hur stort hans nya akvarie skulle bli?Det er Thomas (Kompisen) som bruker havsvatten!+ca400l = 1200lHer er et akvarium han bestillte, som ikke ble 100% riktig produsert!http://korallen.no/2010/12/kjempetilbud-pa-1150-liters-akvarium-optiwhite-med-svart-bakvegg/ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.