Guest Mickius Postat 2 juni 2011 Postat 2 juni 2011 Idag så var det riktigt varmt ute och tempen steg rätt mycket i karet så idag har fläktar installerat i sumpskåpet se om de kan hjälpa till liteSent from my iPhone 4 using Tapatalk
Guest Mickius Postat 25 juni 2011 Postat 25 juni 2011 (ändrat) Jaha måste tyvärr sälja akvariumet då jag fått jobb som gör att jag inte kommer ha tid för akvariumet Skulle det inte säljas iväg så får jag köpa mig tillbehör för att få det o rulla på ändå när man är bortrest på arbete, är riktigt tråkigt o behöva sälja av det men tyvärr måste jobb gå före. Ändrat 27 juni 2011 av Laggeman Regelbrott: 10.1 Privatpersoner annonserar i marknaden.
PBM: Postat 26 juni 2011 Postat 26 juni 2011 Aj då, inte så roligt men det kommer säkert en tid då det finns tid för ett kar igen.
Guest Mickius Postat 29 juni 2011 Postat 29 juni 2011 Jo men med lite tur kanake det ändå går o lösa så man kan ha kvar karet ett tag till allt beror på hur jobbet ser ut o vart man hamnar framöver så kommer ev avvakta lite med försäljningen tills man har ett ordenkligt svar Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Guest Mickius Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Idag töms hörnakvariumet!Men håll till godo då jag kommer starta upp Wrangs gamla 600 liters om 2 månader Så allt levande kommer få bo provisoriskt i ett 8 hörns kar på 250 liter---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Guest Mickius Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 En av dom har 2 olika som är lika stora + en till som är lite lite mindre bara
Rekommenderade inlägg