Gå till innehåll

Någon som vill åka runt lite ??


atropos

Rekommenderade inlägg

Är bra kollektivtrafik i köpenhamn, men då måste man vara förberedd på att prata danska, något jag gärna avstår.

Verkar vara lite sämre utbud på minibussar i Hässleholm. Finns massa uthyrningsfirmor i malmö, jag har testat de flesta och är mycket nöjd. Avis ligger precis vid stationen. Då hade man kunnat tåga till malmö och sen hyra/köra över bron. Avis har minibuss för 7 eller 9 pers. När datum är satt betvivlar jag att det blir fler än nio, men då är det bara att lägga till en privat bil eller två.

Tänker vi oss en heldag? Avfärd från malmö mot köpenhamn vid 07:00. Klippa så många butiker som möjligt och sen ta alla i malmöregionen också?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oj !! Har helt glömt bort denna tråd =)

Jag är givetvis också sugen på att åka över till DK . kan kanske fixa en bil via jobb om den inte är utlånad just då vi ska åka finns 7 sittplatser i den .

annars så fungerar det med ett gäng bilar med brobizz me .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Har prattat med Carsten på Decocean. Han får inte fler leveranser för sluten av Juli/början på August. Men där kommer så runt 4000 koraller + fisk. Han vill gärna ta imott en dag hvor där är stängt, så alle for den tid som behövs. Dansk Saltvandcenter vill också gärna ha besök av Svenskan. Så det är bare fritt fram och hitta en datum.

I slutet på Juli eller början på augusti.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...