Johan.mag Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Hur kan man luska ut om den e hel eller inte? köpte 2 nya rör men icke, frågan e om det e kablarna eller ballast, Citera
blackizzz Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Vad är det för ballast? T5 eller MH, modell, tillverkare? Skulle hjälpa oss hjälpa dig =) Citera
campokatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jag har 39w'arn.. Antar att de ser likadana ut. Kolla alla stiften i kontakterna.. Dom är väldigt lätta att trycka in för långt om man sätter i kontakterna fel./M Citera
Guest Mickius Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jag tog med mitt till återförsäljaren o bad dom testa allt där inne, men mät på kablarna om du får ström framSent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Johan.mag Postat 5 maj 2011 Författare Postat 5 maj 2011 Allt ser ut som det e helt fram till ballasterna så får öppna o titta hur dom ser ut om där e säkring osv, annars får man handla nya.. Citera
Guest Mickius Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Nu ver jag inte hur ditt 20w se ut men jag mätte ström ända fram till kabeln som sätta på lysröret för att få fram att ström tog sig dit.Har du nytt lysrör o ström fram borde det hoppa igång. Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.