Gå till innehåll

Sökes, lila/lavendel BTA


Piraterna

Rekommenderade inlägg

De flesta handlare tar väl hem på beställning om du vill. Om du vill handla privat kommer nog nån moderator snart hänvisa till köp och sälj-delen... Jag förstår varför du vill ha en... de är otroligt fina!

Inte riktigt så enkelt, hade varit en sak om jag var på jakt efter en rose, eller en orange, eller t o m en grön med neonrosa fot.. Men en lila.. tja lite som en nål i en höstack. Har pratat med handlarna i och kring gbg men de säger att de "skall höra efter men oddsen är små"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har en sån, bilder får vänta på kamera men den är väldigt vacker fast just nu mest under blåljus.

När den är så liten så ser man inte riktigt färgskiftningarna eftersom de sitter så tätt över bubblorna. Den växer dock ganska snabbt så jag har stora förhoppningar om den.

Har lite olika typer av BTAs, mina kar är rena anemonhabitat om man bortser från trachon som regeringen absolut inte vill sälja. Jag är ju inte riktigt som andra, tycker att SPS:er är grovt överskattade ;p

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Adamantis, jag har haft tidigare men jag blev så trött på alla påhopp och anklagelser så jag tog bort hela mitt konto och har varit ifrån här ganska länge. Kanske skaffar en ny men chansen är liten.

Vill du veta ngt eller se bilder får du gärna PM:a

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...