Järv Postat 28 juni 2011 Postat 28 juni 2011 Tänkte ta mig en tur förbi akvarieleasing imorgon, såg dock på deras hemsida att dom bygger om under sommaren.Betyder detta att dom har helt stängt under en period eller bara att det är stökigt? Försökte nå dom på telefon men fick inget svar så antar att det är det första alternativet, vore bra att veta dock.MVH Joakim Citera
alexochingencarina Postat 28 juni 2011 Postat 28 juni 2011 Prova ring till leasingen så kan dom nog svara på det. Citera
Maglofster Postat 28 juni 2011 Postat 28 juni 2011 Jag var där i torsdags. Då var det välfyllda burkar både sött och salt. Det enda jag noterade då var att det hängde ett skynke framför ett gäng burkar, på skynket stod det något om "endast personal" eller så. Citera
Järv Postat 28 juni 2011 Författare Postat 28 juni 2011 Jag var där i torsdags. Då var det välfyllda burkar både sött och salt. Det enda jag noterade då var att det hängde ett skynke framför ett gäng burkar, på skynket stod det något om "endast personal" eller så. Taclar då blir det nog att åka dit och kika Prova ring till leasingen så kan dom nog svara på det.+bra tips tar och gör det imorn bitti Citera
Akvarielagret Postat 28 juni 2011 Postat 28 juni 2011 Jag tror butiken är som vanligtdet dom gör är att bygga en liten odling i huset bredvid Citera
Järv Postat 28 juni 2011 Författare Postat 28 juni 2011 Jag tror butiken är som vanligtdet dom gör är att bygga en liten odling i huset bredviddå vet man det kommer nog förbi dig också christer ni ligger ju rätt nära varandra endå Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.