Salta katten Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Vad tror ni, kan detta vara en fireworm eller något annat "äckel-päckel" som kan vara skadligt för övriga invånare i akvariumet?Har den i en burk nu och vet inte riktigt vad jag ska göra med den.Mvh Christian Citera
DSB Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Jag har ganska många sådana fireworms i mitt akvarium, de är hos mig utmärkta renhållare. Den enda gången jag sett dem "angripa" koraller hos mig är när de varit döende (korallen alltså). Citera
danielj75 Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Ser ut som en Fireworm. (Bilderna är inte de bästa)Vad du skall göra med den! jag hade lagt tillbaka den i karet .//Daniel Citera
nike83 Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 jag hade agerat efter storlek. om den är liten så hade jag haft den kvar, men är den över en 1dm så hade den fått åka i toan.... Citera
DSB Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 jag hade agerat efter storlek. om den är liten så hade jag haft den kvar, men är den över en 1dm så hade den fått åka i toan....Varför de som är 1 dm ? Citera
nike83 Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Varför de som är 1 dm ?för de börjar bli riktigt äckliga då! jag vill inte få stickor från dem när jag grejar i karet! dock är de säkert mer effektiva för karet. men om det finns en stor, så finns det säkert flera mindre! Citera
DSB Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 för de börjar bli riktigt äckliga då! jag vill inte få stickor från dem när jag grejar i karet! dock är de säkert mer effektiva för karet. men om det finns en stor, så finns det säkert flera mindre!Jaha, har fått sticker i fingrarna ganska många gånger, så jag förstår dig. Citera
Salta katten Postat 13 juli 2011 Författare Postat 13 juli 2011 Då slank han ner i karet igen... Men tro inte att jag inte kommer hålla koll på den Tack för svaren, känns säkrare när man vet att man inte har monster i karet som mumsar på korallerna.Ha det gott// Christian Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.