nike83 Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 HejsanFinns det några Bra butiker i Skåne eller i köpenhamn (åker till köpenhamn i morgon bitti) som ni kan rekommendera? Är bara intresserad av koraller. verkar som om att uppdateringen av forumet inte fick med sig alla butiker som finns i sverige : https://www.saltvattensguiden.se/forumet/content.php?29-Svenska-Butiker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Zoogiganten i Lomma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Decocean.dk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag tror denna länken fungerar bättre: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?43-Annonsörer-informerar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 9 augusti 2011 Författare Dela Postat 9 augusti 2011 Decocean.dkjag har mailat dem, men inte fått någon svar om de har öppet eller ej.... de verkar inte ha någon "vanlig" butik med vanliga öppettider, utan att man måste avtala tid med dem. dessutom är de på sin road-trip just nu, så jag antar att de inte är tillbaka där i morgon.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Öppet på onsdagar. Kolla på decocean.dkBrukar finnas mycket koraller i det "lilla" korallkaret. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maack Postat 10 augusti 2011 Dela Postat 10 augusti 2011 Där är ochså www.dansksaltvandscenter.dk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 10 augusti 2011 Dela Postat 10 augusti 2011 jag har mailat dem, men inte fått någon svar om de har öppet eller ej.... de verkar inte ha någon "vanlig" butik med vanliga öppettider, utan att man måste avtala tid med dem. dessutom är de på sin road-trip just nu, så jag antar att de inte är tillbaka där i morgon....det är Deepocean som leverar Dejong-djur, inte Decocean Vill du ha tag på Decocean så ring, han har alltid varit dålig på att svara på mail.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 10 augusti 2011 Författare Dela Postat 10 augusti 2011 det är Deepocean som leverar Dejong-djur, inte Decocean Vill du ha tag på Decocean så ring, han har alltid varit dålig på att svara på mail....ooops läste lite för snabbt vi tåg tåget över, så det blev inget besök idag.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.