Johan.mag Postat 13 augusti 2011 Dela Postat 13 augusti 2011 Sitter o funderar om där är någon överingsbox som "startar" skälv efter strömavbrott eller liknade, jag har en gammal tunze o den gör det iaf inte. vad har ni för erfarenheter o vilken kör ni om där är någon som funkar på detta vis MvhJohan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 13 augusti 2011 Dela Postat 13 augusti 2011 Då suger nog din box tjuvluft någonstans så det blir en luftficka uppe i rörböjen, för tunzeboxen är självstartande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan.mag Postat 13 augusti 2011 Författare Dela Postat 13 augusti 2011 då vet jag vart felet e på min. Med andra ord så om man köper en ny så startar den skälv efter strömavbrott? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 augusti 2011 Dela Postat 13 augusti 2011 Överringningsboxar ska starta av sig själv, kan du fixa den du har eller den är ett hopplöst fall? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan.mag Postat 13 augusti 2011 Författare Dela Postat 13 augusti 2011 Får se om jag hittar lite delar så jag kan fixa den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 14 augusti 2011 Dela Postat 14 augusti 2011 U-röret finns att köpa löst om det är det som felar.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan.mag Postat 14 augusti 2011 Författare Dela Postat 14 augusti 2011 nä det där det rinner ner i sumpen som är för lågt skuret, så den tömmer hela facket om ni förstår vad jag menar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.