Iceaxeon Postat 19 augusti 2011 Postat 19 augusti 2011 Tjenix!!Jag har precis tagit steget o slängt ut mitt sötvattenskar och köpt ett RSM130. Bra tycker jag själv, men nu slog det mig.Rent vatten med osmos? Va tusan, det tänkte jag ju inte på. Finns det någon runt Karlshamn som har en sån manick, och skulle man kunna mygla in sig på ett par liter eller låna. Jag tänkte köpa men jag vill ju ha i vatten nu. Allt är ihop byggt men står här o gapar så tomt o ensamt. Citera
Dimorb Postat 19 augusti 2011 Postat 19 augusti 2011 Jag har en som står på nu eftersom jag behöver fylla upp mitt kar igen när det har blivit flyttat. Hur många liter behöver du? Egen spann? Citera
Iceaxeon Postat 19 augusti 2011 Författare Postat 19 augusti 2011 Tjena, tja typ över hundra har ett 130l det vore roligt om vi kunde lösa det på nåt vis. Citera
zeup Postat 20 augusti 2011 Postat 20 augusti 2011 Hej.Jag har precis kört fram ett par hundra liter,har du egna dunkar så är det bara och hämta,ifall du inte redan har fixat det.Mvh Thomas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.