pitch Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Brödbackar visar sig var svårare än jag trodde att få tag i så jag har kikat runt lite på alternativ och ClasOhlson har ett antal billiga backar jag fick lust att sätta sågen i.Dessa är gjorda i "polypropylen", kan man ha detta i karet? De finns i div färger, är färgen något som kan släppa ifrån sig gift från dessa?Funderar även på "klappboxen" men den står det inte vilket material förutom hammarplast. Någon som vet mer om den? http://www.clasohlson.se/?AFP=store/fs_mm.asp&COSID=BD35 D1386F47485CBF00D111B1DFAABB217907&CatPath=0q121q173q477 &CampPath=&NoCache=8069038&IsCampaign=N Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Polypropylen är OK för salt men omöjligt att limma. Bruna och svarta pigment bör man kunna räkna som giftfria men alla andra färger bör också gå bra om man inte utsätter plasten för mängder av ozon eller UV -ljus.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pitch Postat 27 januari 2005 Författare Dela Postat 27 januari 2005 okej, eftersom dom bara verkar ha färgglada alternativ borde alltså dom ävenfungera om man ser till att LS täckerovanifrån för att slippa ljuset direkt mot plasten?!? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.