Gå till innehåll

Deltec 390


addeanstad

Rekommenderade inlägg

Hej

Jag har exakt så här: 2 blå timer 1 (förstoch sist) sen tänds timer 2 med 2 rosa och sist timer 3 med 2 blå och 2 vita. Jag är mycket nöjd. Men... smaken är ju olika och tyvärr är min kamera så usel att färger blir helt fel så kan tyvärr inte säga mer än att jag gillar ljusskenet. Skulle jag byta något är det nog ett rosa till ett till blått. Fast jag är nöjd som det är, har ett extra blått hemma för att kolla om det blir bättre någon gång. (skulle kollat bägge när jag startade men blev nöjd direkt så fastnade i detta)

Har lyckats fixa skummaren så att den fungerar som den ska med båda pumparna:)!

Funderar även på att köpa ett nytt lysrör till, antingen ett rosa/lila eller ett blått till.

Just nu har jag:

1 blå + 1 rosa på timer "1"

2 blå på timer "2"

3 vita + 1 blå på timer "3"

Och istället skulle det bli

1 blå + 1 rosa på timer "1"

1 blå + 1 rosa eller blå på timer "2"

2 vita + 2 blå på timer "3"

Men funderar på om det skulle bli för rosa om man har timer "1" och "2" på samtidigt. Någon som har erfarenhet av att ha 2 rosa + 2 blå rör på samtidigt?

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jo så som du har det skulle ju även kunna fungera och bli snyggt! Blir nog att köpa ett rosa och testa om det blir bra annars kan det få tändas med de vita rören så märks inte det rosa ljuset av så mycket:)

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Börjar bli trött på att ha en urläcker carpet anemon som bor mitt i revet och som bara är synlig från ytan rakt över.

Om någon har tips på hur jag ska få fram den utan att riva stenen så är de tipsen välkommna!

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...