addeanstad Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Tänkte starta en tråd där vi kan ge tips på hur man kan förbättra RSM och liknande akvarietyper.Tex vad man kan byta ut, lägga till, modifiera m.m samt fråga om ideér hur man ska gå tillväga m.mBörjar då!Vilken typ av skummare är den bästa ni testat som får plats där bak?Någon som vet någon bra LED list eller liknande som man kan bygga in i belysningshuven för att kunna få en skön kvällsbelysning som lyser på ganska bra? Citera
PBM: Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 En till från Mjölby, Trevligt Trevligt.När jag hade ett RSM130 så satte jag in två Led längder i huven från TMC, om du vill så kolla min gamla tråd. Citera
toer Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 HejHar monterat en Tunze 9002 skummare med mediabasket och skummarkopp från Itank och är mycket nöjd Citera
_Göran_ Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Hej kan du stänga locket efter bytet?MVHGöran Citera
Nemisis Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Hej!!Har ett 250 liters som jag har 2 st blå ledlister från classe i. Tycker det blev jävligt bra som kvällsbelysning, däremot så märker man inte något av dem när resterade lyset är på men det var ju inte meningen heller =).MvhF Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.