Krallan Postat 24 september 2011 Postat 24 september 2011 Någon som använder sig av denna led-belysning? Vad tror ni erfarna om den? Kanske en kombination med en sådan...?http://www.kessil.com/products/a150_led_aquarium_light.php Citera
Mr_Ewing Postat 24 september 2011 Postat 24 september 2011 Det verkar verkilgen dunkas ut nya LED-belysningar på marknaden nu och jag ser allt mellan humana priser och svinpriser. Jag är skeptisk till att någon belysning skulle va bättre än någon annan. Jag skulle personligen bygga en egen belysning så jag kan välja chip och färg på ljuset. Citera
_Manne_ Postat 25 september 2011 Postat 25 september 2011 Det verkar verkilgen dunkas ut nya LED-belysningar på marknaden nu och jag ser allt mellan humana priser och svinpriser. Jag är skeptisk till att någon belysning skulle va bättre än någon annan. Jag skulle personligen bygga en egen belysning så jag kan välja chip och färg på ljuset.Det du ska kolla är chipen som sitter i rampen , där kan du ha hela pris skillnaden. Så ja det det finns skräp o kvalitet .Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Maglofster Postat 25 september 2011 Postat 25 september 2011 Denna har varit upp förut. I Lasses LED-tråd finns en variant på denna fast DIY. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.