danne031 Postat 3 oktober 2011 Postat 3 oktober 2011 Jag har två tätt växande kenyaträd på dryga decimetern som jag inte blir riktigt klok på. Har testat lågt högt strömt och mindre strömt, men hur jag än flyttar så säckar de ihop ett par gånger om dan. Inte så att de ser vissna ut men de ser lite småhängiga ut och allmänt...tråkiga. Hur har folk sina och hur pass pigga är dom? Citera
Maglofster Postat 3 oktober 2011 Postat 3 oktober 2011 Mina verkar fungera bäst i medelström, men inte för mycket, då så lägger dom sig nästan ner. Inte för mycket ljus heller då drar dom ihop sig. Kanske bara ska låta dom vara på en plats några veckor och se hur dom verkar ta sig. Citera
danne031 Postat 4 oktober 2011 Författare Postat 4 oktober 2011 Dom stod på samma ställe 3-4 veckor och har nu stått på ett annat i kanske en vecka men det syns ingen skillnad.Kanske är jag som är lite kräsen också..vill ju gärna att dom ska stå upprätta åtminstone men det är sällan..Eller så är dom inte min grej bara Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.