Postat 2 februari 200520 år Är otroligt känslig i skinnet. En håv kan skada den illa. Den behöver stora simutrymmen då den inte är revbunden.Dyr är den med men ack så vacker så man kan gråta
Postat 2 februari 200520 år köppte en sådan och den kosstar ca 900kr men ack så känslig för prick trotts 40watt rainbow uvc så dog den efter 1 månad!men jag ger inte upp jag ska köpa en till någon dag!
Postat 2 februari 200520 år Inte den lättaste kirurgen,ngt känsligare än leucosternon,men agressiv som en sohal,jag skulle nog tippa åtminstone minst en 750 burk,uv ett måste-och planerar du fler kirurger är det här en av dom sista du ska stoppa i (och sohal)när jag köpte en sån för ca 5-6 år sen tror jag att jag pröjsade 1600:- för en mediumstor,men priserna har ju gått ner sen dess.Se bara till att den är riktigt fet om du köper en,avmagrade ex ska du inte ens fundera på!
Postat 2 februari 200520 år den kostar 650dkr på klownfisken iallafall..Väldigt fin!! mkt mer vet jag ej om den
Postat 4 februari 200520 år Författare Tack för tipsen! är sohalen lika känslig? tar dom in sohal och achilles på korallrevet i södertälje? vad kostar en sohal? Mvh Tom
Postat 4 februari 200520 år Sohal är den tåligaste av alla Acanthurus-arterna. Tyvärr en ilsk sådan./Klas
Postat 20 mars 200520 år Ni som har haft en Achilles, vilka mått hade ni på era kar och vilken volym?Hade ni några andra kirurger i karet?
Postat 26 mars 200520 år jag har haft achilles tillsammans med 5 xanthurum,2 flavecens,1hepatus och en sohal i en 1200liters burkSohalen och acilles var sist i !
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.