Gå till innehåll

förökning ?


the rookie

Rekommenderade inlägg

Tjena allihopa ...

har fått lite abstinens nu sedan sidan varit nere ett tag ...

vill passa på att tacka för att den har kommit upp igen och jag förstår att det inte har varit lätt för er admins ..smiley32.gifskall ni ha ...

Nu till min fråga ...jag misstänker starkt att detta är en grön BTA i mitt kar som har blivit ett nytillskott ...vill bara ha detta bekräftat eller dementerat av er andra ...kan säga att bilden inte är av toppquality ...dock kan inte min kamera prestera så mycket bättre utan att jag köper ett hus till den ...ifall ni inte vill ge mig lektioner i hur jag kan göra ...den har endast 3.2 MP dock kan den ta hyfsade macro fast de vill sig inte riktigt till ljuset i karet ...

ifall någon tror att det är en skivanemon kan jag direkt dementera detta ...ifall det inte finns en art jag aldrig sett ..."tentaklarna" svajar precis som på en anemon och den har exakt samma färgsättning som min stora gröna BTA ...brun på tentaklarna inåt mitten samt i "hårbotten" och en vit "mun"

Vad tror ni boys and girls ..?

Peter

post-1244-14468912079541_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...