Ouscazz Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Om någon vänlig själ åker förbi Linköping på väg mot Skåne skulle jag vilja be om lite hjälp att ta med några fraggar i bilen.Jag kan möta upp förslagsvis i trakten runt Helsingborg, Hässleholm eller Mellersta Skåne. Jag betalar givetvis för besväret. Citera
Stensson Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Jag e dyr som satan.Kan du få ned dem till tås? Citera
Ouscazz Postat 25 oktober 2011 Författare Postat 25 oktober 2011 Jag e dyr som satan.Kan du få ned dem till tås?Du? Dyr? ..tror jag inte..Ska kolla det där med Tranås.. är det någon DFS-Stockholmare, typ Tommy, som ska nedåt Malmö nästa vecka.?. tänkte kanske isf tvinga honom att fiska upp dem i Linköping. Citera
Stensson Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Han flyger ned.Men Bosse o co bilar nog då de har med sig fisk.Wille härifrån skall ned till malmö på fredag tror jag.Jag åker redan på tisdag Citera
Ouscazz Postat 25 oktober 2011 Författare Postat 25 oktober 2011 Ok, det ser mörkt ut nästa vecka.. Men, men det går fler tåg. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.