Ricke Postat 1 december 2011 Författare Postat 1 december 2011 Okej Här kommer min adress för er som inte vet den eller de som får en impuls att lördagsåka på en träff.Skinnvägen 338291 Kristvallabrunn (Nybro)Om någon får problem att hitta så finns jag på 0704508906Välkommna! Citera
Ricke Postat 3 december 2011 Författare Postat 3 december 2011 tack idag för en rolig träff med nya ansikten på saltfolk man inte träffat tidigare hoppas alla fick med sig någon fragg hem så de var nöjda med träffen.Nu har jag massa fraggar själv som ska limmas!tack alla som kom hoppas det var bra trots att det blev lite trångt.Tyvärr glömde jag ta bilder Citera
lionofmarley Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tack själv Ricke för den roliga träffen du ordnade, det var som sagt kul att träffa lite nytt saltfolk Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Gamen Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tack alla och ett speciellt stort tack till ricke som fixade allt.Har också lite att pyssla med i kareet nu=) Citera
Walle_j Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Får bara instämma att det var en kanonträff. Kul att se lite ansikten bakom nicken oxå. Och 5 nya koraller finns nu i baljan med det tackar jag för. Citera
Bekolsyra Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Får tacka alla för ett varmt bemötande.Ska fylla det lilla karet snarast.Tack Rickard. Citera
atropos Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Inga foto från träffen ??? hade varit skoj och se hur ni har det i era skogar =) Citera
Johan W Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tackar för träffen idag säger som dom andra en mycket trevlig träff och kul med ett gäng nya ansikten, vi börjar bli ett gäng som håller på även i denna regionen. Man har mycket att lära av varandra......Tycker inte alls att det var trångt, det hade funkat med några till och fikat var kanon....Nu ska jag också dyka i karet för att placera ut de nya fraggarna. Citera
Johan W Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Mina två bilder ifrån träffen är mera miljöbiler än akvariebilder. Sent from my HTC Rhyme S510b using Tapatalk Citera
Johan W Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Provar igen. Sent from my HTC Rhyme S510b using Tapatalk Citera
Ricke Postat 4 december 2011 Författare Postat 4 december 2011 Kul att det blev taget någon bild iallafall Ska ta en bild på karet sen ikväll på lite nya fraggar osv Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.