Leif Holmqvist Postat 27 december 2011 Postat 27 december 2011 Hej. upplever ljuset lite svagt ikanterna, men jag har några storakoraller som skuggar, skall byta bort dom och se om det blirbättre. är nog en fördel om manhar ett flackt rev. lägger upp någrabilder,men dom är inte hundra vaddet gäller ljus och färger. Citera
kvalle Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 en liten fråga..upplevs det någon skugga i mellan, efter som ljus källerna sitter på varsin sida om fläkten?hur högt låter dem? ex som en dator eller bordsfläkt..btw förbannat snyggt akvarium du har där;) Citera
akutmottagning Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 här är mina väntar på den 3 armaturen detta är inte på max ljustyrka. mycket nöjd ska byggas en riktigt uphängning bara och då ska dom hänga på breden o ej längden.. hur nära vattnet recommenderas eller hur nära vågar man ha dom? Citera
kvalle Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 här är mina väntar på den 3 armaturen detta är inte på max ljustyrka. mycket nöjd ska byggas en riktigt uphängning bara och då ska dom hänga på breden o ej längden.. hur nära vattnet recommenderas eller hur nära vågar man ha dom?en liten fråga..upplevs det någon skugga i akvariet mellan ljuskällorna, efter som dom sitter på varsin sida om fläkten?hur högt låter dem? ex som en dator eller bordsfläkt.. Citera
akutmottagning Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 en liten fråga..upplevs det någon skugga i akvariet mellan ljuskällorna, efter som dom sitter på varsin sida om fläkten?hur högt låter dem? ex som en dator eller bordsfläkt..ingen skugga vad jag ser knäpptysta fick känna med handen om dom ens snurra. Citera
kvalle Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 ingen skugga vad jag ser knäpptysta fick känna med handen om dom ens snurra.okej..härligt..dom e lite dyra.. men det låter som man faktiskt får vad man betalarför:)shysst akvarium. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.