Piraterna Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Vi köpte en filfisk för en vecka sedan en http://se.reeflex.net/tiere/435_Acreichthys_tomentosus.htm för att vi ha fått några glasrosor (4-5st) men den har inte rört dem däremot äter den flingor, artemia och min röda trachophyllia. Den ignorerar fullständigt den gröna däremot. Någon som vet vad man skall göra bortsett från att lämna tillbaka den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Filfiskar är ju tyvär inte helt revsäkra! Min brukar sköta sej, men jag har sett att den ibland noppar på sps:er och ibland kan den hugga mot mina räkor. Den har dock aldrig skadat dem. Tror att det kan vara lite oloka beteende från fisk till fisk. Glasrosor har jag inte sett en enda på åtta månader (då jag köpte filfisken). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.