Laggeman Postat 24 november 2011 Dela Postat 24 november 2011 Är det någon som kan hjälpa mig med ID på denna papegojfisk?Tack på förhand. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sardellen Postat 24 november 2011 Dela Postat 24 november 2011 Jag trodde det var en drakgylta du var sugen på i går :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 24 november 2011 Dela Postat 24 november 2011 Hjälp till självhjälp - HärMVH LasseSedan kan det ju vara en ungform också.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 november 2011 Författare Dela Postat 24 november 2011 Tack för länken Lasse, ska kika där! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 december 2011 Författare Dela Postat 20 december 2011 Update: Jag är nu övertygad om att detta är en Scarus niger. Den är en riktigt trevlig personlighet och är snäll mot övriga invånare i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.