kvalle Postat 27 november 2011 Postat 27 november 2011 jag har några trådar som sitter här och var..samt någon som ser ut som ett pytte träd utanlöv tunnt tunnt..(gick ej att få bild på)antar dessa är av samma modell men vad?? alger eller någe roligt?är detta något som jag ska tabort???jag är väldigt n00b man hittar bara mer och mer små grejer..och blir orolig,vill ju ta tag i saker innan det är överallt... Citera
Ouscazz Postat 28 november 2011 Postat 28 november 2011 Ja, det ser ut som alger. Har du något levande i karet? Citera
kvalle Postat 28 november 2011 Författare Postat 28 november 2011 Ja, det ser ut som alger. Har du något levande i karet?jo då.2 amphiprio ocellaris1 valenciennea strigata1 lysmata amboinensis3 astralium sp1 calcinus elegansnågon anemon..1 Archaster angulatus2 små små rörmaskar.det är vad jag vet...vill bara veta så jag inte har ett igenvuxet kar senare Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.