niki68 Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 *jag har köpt en pump newjet 1700 som är lite för stor i diameter , den syns för mycket .Jag skulle gömma en lite pump i karet som kan ha ca. 2m i tryckhöjd.Finns några starka ? Citera
niki68 Postat 3 december 2011 Författare Postat 3 december 2011 (ändrat) Tjäna Christer det var länge sen !Ska jag ringa på måndag, jobbar du ?Vilken är den ?*jag vill driva min UV debary 25E och 2 st. circle flow ( over 1m långa ) som sitter på botten i karet. Ändrat 3 december 2011 av niki68 Citera
Akvarielagret Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Bättre att du kommer in o köper den ,,, min tid räcker inte till Citera
niki68 Postat 3 december 2011 Författare Postat 3 december 2011 kommer fungera på min uv och circler ? Citera
Akvarielagret Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 kommer fungera på min uv och circler ?Säkert ...... det är därför du ska komma in i butikensluta ställ frågor ........... köp Citera
robertmosen Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Säkert ...... det är därför du ska komma in i butikensluta ställ frågor ........... köpAvatar, attityd och köp!...påminner om detta: Citera
robertmosen Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Är det han? Nej! ROFLSenast jag skulle vara stursk och äta något knepigt så åt jag gårdagens köttfärslimpa som stått framme ett dygn. Jag dog nästan. Det är det värsta jag varit med om. MvhRobert Citera
Rohme Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Är det han?The one and only! :-). ...och han har helt rätt! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.