candyman86 Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Tänkte att jag skulle bidra med att visa en bild på min nano burk.Om ca 2 veckor får jag en dubbel T5 armatur med tillhörande lysrör så då blir det bättre ljus. Och ja glasrosen är numera inte kvar! =)(vart inte bättre bild än så.....)
stigigemla Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Verkligen snyggt. Nu är det bara att börja samla smådjur.
candyman86 Postat 4 mars 2005 Författare Postat 4 mars 2005 laddar upp en ny bild.......har fått lite fler invånare men nya belysningen är fortfarande inte installerad..........bilden är tagen rätt tidigt på dan så allt har inte slagit ut riktigt....men ni förstår nog helhetsbilden.....
stigigemla Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 Kul att se att det rullar på . Är det Parazoanthus eller Palythea eller vad tiil vänster?
candyman86 Postat 14 mars 2005 Författare Postat 14 mars 2005 mera nya bilder.......nya T5 armaturen installerad.......=)....weeeeeeeeoch om nån kan vara snäll så skulle jag behöva hjälp att identifiera korallerna som jag har i burken.......glömde som att skriva ner det när jag köpte som....=\ (har fallit mig ur minnet)
Guest cybercimon Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 har också ett guppyhotel som salt, mycket bra grejor=)!
Lejonkungen Postat 15 mars 2005 Postat 15 mars 2005 Korallerna ser ut som:Actinodiscus sp, Sarcophyton sp, Caulastrea curvata, Actinodiscus sp, Pachyclavularia sp (Clavularia viridis) + Rhodactis sp i bakgrunden, Rhodactis sp. Snyggt!
candyman86 Postat 15 mars 2005 Författare Postat 15 mars 2005 hörrö Lejonkungen.....du är ju en riktigt bra människa du.....kollade upp deet du skrev med bilder på Google.....ALLA RÄTT!....du är dagens hjälte.....tack sak du ha! =)
.:Hansson:. Postat 26 mars 2005 Postat 26 mars 2005 har du nån mer utrustning än den cirkulatoinsd pumpe n har du bilder på det isåfall?? skummare ?? har ett 18 liters nano sj sdom går bra kul att se att det gåt lika bra för andra. fast jah har bara en vanlig sötvattens pump i mitt salt kar. ha de
Rekommenderade inlägg