Gå till innehåll

Virusskydd blockerar guiden


Rekommenderade inlägg

Min dator krashade efter att jag startade guiden här om dagen.... Nu får jag fixa en ny dator för jag kan inte få igång något på den gamla....

Då var det nog inte guiden som orsakade det, ifall du fått hårdvaruproblem.

Ett uppdaterat antivirusprogram löser många problem.

Ett tips är att även köra tex Superantispyware, CC cleaner och Spybot S&D som tillägg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe ... jag är fullt medveten om att felet ligger hos mig själv då jag ej har ett virus skydd installerat på datorn. Det som ställer till problem på min hem dator är att Jag kan ej gå ut på någon sida över huvud taget då detta virusprogram säger att det är en fara för min dator vilken sida jag än försöker öppna så händer detta.... Jag kan inte ens köra system återställning då detta virus program, som jag inte ens installerat säger att det är farligt för min dator och till åtgård stänger av datorn för mig.

vill jag gå in och ta bort nyligen ändrade filer så händer samma sak.

Får nog slänga in hand duken för min 12 år gamla dator med otroliga 30gb hd och 800mghz prosessor.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe ... jag är fullt medveten om att felet ligger hos mig själv då jag ej har ett virus skydd installerat på datorn. Det som ställer till problem på min hem dator är att Jag kan ej gå ut på någon sida över huvud taget då detta virusprogram säger att det är en fara för min dator vilken sida jag än försöker öppna så händer detta.... Jag kan inte ens köra system återställning då detta virus program, som jag inte ens installerat säger att det är farligt för min dator och till åtgård stänger av datorn för mig.

vill jag gå in och ta bort nyligen ändrade filer så händer samma sak.

Får nog slänga in hand duken för min 12 år gamla dator med otroliga 30gb hd och 800mghz prosessor.

Tanka ner malewarebytes, Stäng av system återställningen! Kör Malewarebytes i felsäkert läge. Klart.

//Danielj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...