addeanstad Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Har försökt att hitta hur mycket karet kostar någon som vet?Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Cosmo Postat 3 januari 2012 Författare Postat 3 januari 2012 Har försökt att hitta hur mycket karet kostar någon som vet?Sent from my iPhone 4 using TapatalkVad jag kommer ihåg var det 1100 :- på Djurmagazinet. Citera
addeanstad Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Läste att det är 43st led lampor och av dem är 7st blå? Och det finns ju gott om plats för en till om man vill ha merSent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
danielj75 Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Du har förstört för mig, blir jävligt sugen på ett själv nu. Vore perfekt för discorpinna (Stavning) och några Pom Pom krabbor.. Hmmmmm...//Danielj Citera
Cosmo Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Hur är ljuset - räcker det till?MVH LasseJag upplever att det gör det, men som Addde skriver så finns plats för en till om man vill. Citera
Cosmo Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Du har förstört för mig, blir jävligt sugen på ett själv nu. Vore perfekt för discorpinna (Stavning) och några Pom Pom krabbor.. Hmmmmm...//DanieljHahaha, känns bra ;-) Bara att inhandla!! Citera
danielj75 Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Hahaha, känns bra ;-) Bara att inhandla!!Hahaha... Måste få ordning på det stora först (Blenny) Skall fylla på med lite koraller och fisk där först. Men vågar inte riktigt i stormsverige. Luft ledning är inte att lita på //Danielj Citera
addeanstad Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Är riktigt sugen på att skaffa ett jag med! Frågan är bara vad man kan ha för fisk. Små clowner men finns det någon annan bra fisk som passar?Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
addeanstad Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Går det att styra belysningen på timer eller måste man göra det manuellt?Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Är riktigt sugen på att skaffa ett jag med! Frågan är bara vad man kan ha för fisk. Små clowner men finns det någon annan bra fisk som passar?Sent from my iPhone 4 using TapatalkGår det att styra belysningen på timer eller måste man göra det manuellt?Sent from my iPhone 4 using TapatalkClowner är INTE att rekommendera till ett så litet kar! Fiskar som de från Trimma-släktet blir väldigt små och fungerar, men man ska inte ha i större fisk, det är djurplågeri i mina ögon.Angående timer så är det bara att sätta den på kontakten i väggen så har du en timerstyrning på den. Citera
Cosmo Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Är riktigt sugen på att skaffa ett jag med! Frågan är bara vad man kan ha för fisk. Små clowner men finns det någon annan bra fisk som passar?Sent from my iPhone 4 using TapatalkKöp!!! Håller dock med Laggeman, det är bara nanogobies som passar. Finns en del att välja mellan och de är ganska roliga. Citera
Cosmo Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Går det att styra belysningen på timer eller måste man göra det manuellt?Sent from my iPhone 4 using TapatalkJa, jag kör på timer! Citera
danielj75 Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Är riktigt sugen på att skaffa ett jag med! Frågan är bara vad man kan ha för fisk. Små clowner men finns det någon annan bra fisk som passar?Sent from my iPhone 4 using TapatalkClowner behöver åtminstående 3 gånger så stort kar som detta. 40l är aven det på gränsen! Men Eviota trimma m.m. funkar nog. //Danielj Citera
Colan Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Helläckert Matin, sist jag såg det var det bara en sten i den Citera
addeanstad Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Jojo sure clowner behöver större men nu snackade jag om clown på mindre än 1 cm, visst de växer väl fort ur karet, ang belysningen menade jag timer för att dimma samt styra vitt/blåttSent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Ska du ha clowner skaffa då ett lite större kar, minst 54l. Det är aktiva fiskar dom ligger inte bara stilla o tittar som ev en lite gobi gör, som inte alls behöver så mycket utrymme!! Men ingen clown trivs i ett 13l kar. Citera
Cosmo Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Helläckert Matin, sist jag såg det var det bara en sten i den Tack för det! Ja, det har hänt en del! Citera
Cosmo Postat 5 januari 2012 Författare Postat 5 januari 2012 Då har de nog satt något konstigt namn? enligt webben så är det Trimma rubromaculatus som kallas Firecracker Goby! Det ser det inte ut som! Misstänker att Lasse hade sett det direkt annars Har du någon bild från sidan?//DanieljTror jag har svaret på vilken fisk det är: Trimma macrophthalma http://gobyfrontiers.org/gf/eg-137.htm//Martin Citera
Cosmo Postat 23 juni 2013 Författare Postat 23 juni 2013 Tjena!Javisst, det är igång! Det mesta funkar bra och det är mycket enkelt att sköta!! Kan slänga upp en bild framöver...Ha en skön sommar! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.