Notna Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Hej.köpte just en Centropyge bispinosa. och hade en Centropyge loricula sedan en lägre tid tillbaka det första som hände var så klart att loriculan började jaga den nya. så jag släkte lyset tidigt ikväll så de kanske blir lite lugnare.frågan är kommer de komma överens eller kommer de fortsätta bråka tills det bara är 1 kvar?även om någon annan som har en bispinosa om den noppar någon korall för det stod det i reeflex?tack för svaren. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Min rör inga koraller eller knappar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Ge de bägge antagonisterna några dagar på sig, sedan har de klarat ut rangordningen. Normalt brukar det bara sluta med några fransiga stjärtfenor som snabbt växer ut igen. Av mina 6 dvärgkejsare så är min bispinosa en av de 2 som visar minst intresse för koraller, så det tror jag inte du skall oroa dig för. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.