Gå till innehåll

2 komponent lim ?


mika

Rekommenderade inlägg

Tackar för snabba svar :)

Har knådat tills det blir lite varmt och smidigt men hmm vill inte sitta ordentligt iaf.

men ska prova och skrubba lite med en tandborste som Rickard skriver, det har jag ju inte gjort.

Snål har jag nog inte varit tro mig, min första burk och har redan gjort av med 2,5 pkt lim :)

Och Rickard..stämmer att någon frällsis är jag inte ;) inte för att det är något fel på dom som e det :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

rör du det när du satt dit det så förlorar det sin kraft också, man ska bara sätta dit och sen låta det stelna, pillar man med det lossnar det. Vilket lim är det du kör? D&D? Jag provade limma koraller med Reefbond, är som en sorts "flytspackel" som jag knådade med vatten, det funkade kanon bra, skulle vilja prova typ Ardex A45 eller va de heter, men är lite osäker på om det är värt det om det nu skulle innehålla massa skit är det inte så skoj om man tjänat dom lilla pengarna på lite koralllim. Kan rekommendera Reefbond om du ska limma mycket.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...