Gå till innehåll

Oceanic Biocube HQI & JBJ Nano Cube Led - Erfarenheter?


Scooby_doo

Rekommenderade inlägg

Ja välkommen tillbaks! De små karen du länkat till vet jag inte om de säljs här i de modeller du är ute efter, men annars är det ju en smal sak att få limmat ett litet kar och montera på en egen liten LED-belysning. Både Lasse och jag själv har nanokar med LED som fungerar fint.

ps, det är dags att göra en version 2 av din "Saltvattenskemi för dummies" nu. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lasse - Tack!

Jimmy - Tackar, det börjar bli dax att börja igen. Var en flytt + resa som gjorde att det blev en paus vilket även var bra för få igång motivationen och börja planera igen för nytt projekt.. ;)

Denna gången ska jag ej bygga själv utan funderar på ett mindre AOI akvarium, RSM eller JBJ nano Led (i länken ovan) och blir säkert ngn modifiering. Skulle vara kul komma igång samt börja byta lite fraggar etc igen. Så nu spanar jag mest runt och samlar information & inspiration till rätt tillfälle.

Om jag kommer igång lovar jag det blir en uppdaterad version 2 av "Saltvattenskemi för dummies" med sektion för uppstart etc.

~Henrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...