Gå till innehåll

Var hittar jag butiksrecensioner?


Piraterna

Rekommenderade inlägg

Jag vet att det här stället är en väldigt liten ankdamm så den här frågan svider nog i ögonen på de som fanatiskt stödjer sina lokala handlare och har hur stor kappsäck med guldpengar som helst. Min är ganska begränsad, det är ju trots allt min hobby och familjen, renoveringen, semestern osv går före just akvariet. Därför undrar jag om det finns här eller på något annat forum eller intresse för att starta/ha butiksrecensioner. Först och främst för döda ting, tex själva karen (bra glasmästare?) sand, sten, skummare ja ni fattar. Fisk och koraller är svårare för där kommer det ju med en djurskyddsaspekt som känns lite som att ta i ett flytlik.

Jag vill ha bra kvalité, bra bris och iaf ok service men ibland är det svårt att veta var man skall börja leta och utan andras kommentarer som prövat stället innan så blir det svårt. Webshoppar kan krångla, glasmästare kan vara slarviga, butiker kanske inte håller vad de lovar osv. För många butiker säljer ju samma märken så då är service och pris viktigare. Kvalitén känner vi ju redan till.

(den här tråden kommer mycket för att glasmästaren jag trodde var bra inte var det och det var en himla tur att någon faktiskt stod på sig och sa det så jag slapp göra samma misstag)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...