MartinForsström Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Jag måste bara stämma in i kören. Riktigt läckert kar. Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 Fina bilder! Växer dunkan på bra ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkOj ! Har inte haft någon chans att skriva några svar än =) Tack Manne , om dunkan växer på bra kan jag inte svara på än , den har inte varit i mitt kar mer än några veckor .Men skulle vilja ha mer av den så hoppas den växer på bra , Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 du har det kanon fint som vanligt och dina spser växer som ogräs Tycker du verkligen det ? Jag tycker mest det står stilla , men det är någ att jag är hemmablind Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 Riktigt fint! Bra jobbat!Tack Peter . Du får se till att komma hit en helg och hämta den där fraggen . ring mig så löser vi det på något vis Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 Snygga bilder på ett kanonläckert kar!Tack Jimmy !Hur går det med ditt kar ?? och med frugan ? Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 Snyggt Micke! Känner igen en del koraller, tittar ut inom kort.Tack Anders . Ja det finns lite godbitar från dig i havet =) Bara att komma och ta med dig frugan och kotten . Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 kan bara Tackar tackar . kommer ner till dig en helg , måste ju kolla in det nya stället . Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Författare Postat 1 augusti 2012 Jag måste bara stämma in i kören. Riktigt läckert kar.Tack så mycket Martin . Citera
Laggeman Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Tack Jimmy !Hur går det med ditt kar ?? och med frugan ?Tackar som frågar, det går bra, det blir snart innehålls-flytt igen för min del, nästa vecka är snickarna tillbaks från semestern och ska återställa golv och tak så jag kan flytta över allt till det stora karet igen, så då lär det bli ett besök igen, fast denna gången kommer jag stanna mer än ett par minuter, om jag får. Med frugan är allt fint, var på föräldra-"kurs" igår, kändes som att allt de sa där var sånt som hon läst högt för mig ur diverse böcker och klipp från youtube, så vi är nog så pass förberedda som man kan vara utan o ha varit med om det förut. Citera
J_Green Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Hej MickeSjukt fint kar du har, undrar om jag någonsin kommer kunna fylla upp mitt så där. Blev lite nyfiken på "häxdrycken" hur blandar du den? Jag kör själv med ren vodka nu men blev sugen på prova på häxdrycken.Med vänlig hälsning, Jerry Citera
kenta Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 jättefint, riktigt bra !! hälsar kenta i lomma Citera
akutmottagning Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Måste bara fråga bild nr 3 i inlägg 189 är det den som kommer från Kävlinge ? Riktigt snyggt kar hur lyder ditt hemliga väs recept Citera
atropos Postat 3 oktober 2012 Författare Postat 3 oktober 2012 Hej MickeSjukt fint kar du har, undrar om jag någonsin kommer kunna fylla upp mitt så där. Blev lite nyfiken på "häxdrycken" hur blandar du den? Jag kör själv med ren vodka nu men blev sugen på prova på häxdrycken.Med vänlig hälsning, JerryHalloj! Klart du kommer att fylla upp ditt kar! Du har ju ganska mycket större än mitt, men det fixar du inkom sin tid Jag kör min häxbryggd såhär 4dl vodka 1dl ättika 5tsk strösocker Doserar ca 3 ml / 100 l vatten dagligen Men justerar mängden lite då o då Citera
atropos Postat 3 oktober 2012 Författare Postat 3 oktober 2012 jättefint, riktigt bra !! hälsar kenta i lommaTack Kenta. Trevligt att du tycker om det Citera
atropos Postat 3 oktober 2012 Författare Postat 3 oktober 2012 Måste bara fråga bild nr 3 i inlägg 189 är det den som kommer från Kävlinge ? Riktigt snyggt kar hur lyder ditt hemliga väs recept Hallå Sebastian. Ja acron är den som kommer från dig! Citera
atropos Postat 3 oktober 2012 Författare Postat 3 oktober 2012 Karet rullar på och allt ser ut att må bra, och tillväxten kan jag inte klaga påFast att jag inte bryr mig så mycket om det. Man kan ju säga så att jag har tappat suget riktigt mycket, beror nog mest på mycket jobb samt allt fix med huset! Får väl se om intresset kommer tillbaka. Kanske ska byta inriktning och satsa på något svårare? Känns inte som att detta är någon utmaning mer!Kanske skaffa guppy? :/ Citera
Laggeman Postat 3 oktober 2012 Postat 3 oktober 2012 Micke fick du mitt PM angående gorgonian? Citera
atropos Postat 18 oktober 2012 Författare Postat 18 oktober 2012 ODå blev det några förbokade fiskar idag från zoogiganten6st riktigt fina anthias, så nu simmar det 14 anthias i karet Delat på 4 arter. Vill ha tag i ett gäng tuka också så det får bli på nästa beställnig Citera
krille 55 Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Skulle vilja ha några fraggar av dig till träffen på söndag. Har skickat pm till dej. För övrigt ett helt magnifikt kar du har. Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Det var ett tag sedan jag laddade upp några foto på mitt kar , tyvärr så kan jag inte få liv i min kamera då barnen har slängt den i golvet =) Så det får bli några foto med mobilen istället , ursäkta kvaliten .För övrigt så fungerar det bra med karet alla värdena ligger där jag vill ha dom . det som är viktigast för mig just nu är att få lite mer plats i karet Kan inte skrapa mina rutor utan att knäcka lite grenar av olika koraller , är någon sugen på en fragg så hojta till .Annars är bygget i full gång av huv så jag ska få bort mitt fuktproblem , men ser inget problem med det varför det inte skulle lösa sig .Luckorna till underskåpet står just nu ovanför karet istället för att hindra att ljuset ska vara i hela rummet .Ska väl ha hela bygget klart innom några veckor . Citera
_Manne_ Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Mycket mäktigt! Grymt snyggt Micke! Välfyllt med både fisk o koraller i ens smak.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Atlas Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Håller med föregående talare.. Mycket fint kar.. Citera
ted64 Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Nice Micke det ser oförskämt bra ut Spara några fraggar till mig bara Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.