Cherox1 Postat 15 mars 2005 Postat 15 mars 2005 Skulle bara vilja veta vad det är som frodas i min tank... Någon som vet vad den "bubbliga" korallen heter? Helst latin...Likadant med tratten... Latinskt namn på denna??Och om någon ser det inringade till höger så är det som gröna spröt med runda skivor på... typ små svampar.. vad kan detta vara? där pilen pekar så har detta ogräs? skickat iväg rötter eller liknande....Någon som kan hjälpa?? Citera
jimmy Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 den översta är en skivanemon tror att dom kallas för ricodera.DEn andra är en vanlig knapp korall kallas dom för tror även att dom som sitter lite längre bak aven är det men att dom blir brända av glasrosorna som sitter imellan så att dom inte öppnar sig.Det sista vet jag inte vad det är Citera
Daniel Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 är det inte en peltata?kolla https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=6213 här Citera
Cherox1 Postat 25 mars 2005 Författare Postat 25 mars 2005 Ser ut som peltata... men dom där förbaskade glasrosorna som jag inte blir av med tar över helt... suck... nåja... peltata ska jag lägga på minnet.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.