Matthias_H Postat 12 oktober 2013 Postat 12 oktober 2013 Mycket snyggt kar :-) tror det kan vara dig jag träffa hos Rolle en gång i våras så tipsa du mig om led lister som månljus :-)? Citera
Andreas_Lindholm Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Hej! Gillar akv som helhet och fina djur har du också :-) Tycker att den röda algen är fantastisk! Vet du vad den heter? Har du köpt den eller följde den med ls? Med vänlig hälsning, ante Citera
Matthias_H Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Jag har massor av den röda algen så funderar snart på att rensa ut rätt mycket av den ;-) Citera
Andreas_Lindholm Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Mattias_H...men vad är det du skriver!!! Har du massor av den röda algen??? :-) Nu blir jag avundsjuk ;-) Vad heter den? Citera
SaltVattumannen Postat 14 oktober 2013 Författare Postat 14 oktober 2013 Mattias_H...men vad är det du skriver!!! Har du massor av den röda algen??? :-) Nu blir jag avundsjuk ;-) Vad heter den?Hej kul att ni läser trodde bara jag satt och skrev för mig själv . Den röda algen vet jag tyvärr inte vad den heter jag köpte en lös tuss som var ca 5cm stoppade i akvariet nu har den växt fast på stenar och växer som tusan funderar på att rensa ut lite jag med. Synd att du är så långt ifrån Luleå annars kunde du fått en tuss. Ja Mattias det var jag som var på rolles Rolle skvallrade även om att du skaffat större kar hade varit kul att kika på någon dag Citera
Andreas_Lindholm Postat 14 oktober 2013 Postat 14 oktober 2013 Hej SaltVattumannen! Jag gillar algen, grann i färgen och passar in perfekt i ditt akvarium. Kändes som att jag skrev för mycket i din tråd vilket inte var min avsikt :-) Vet du...i bland har man tur! Hittade algen i Norrköping i en akvarieaffär :-) Ska försöka hitta mer info om den innan jag köper den. Ditt akvarium verkar rulla på fint :-) Med vänlig hälsning, Ante Citera
SaltVattumannen Postat 15 oktober 2013 Författare Postat 15 oktober 2013 Ja då har man snart hållit på med saltvatten i 2 år och jaghar inte tröttnat ännu tog lite bilder idag J. Citera
Matthias_H Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Jasså de sa han :-) joo har större nu dj är välkommen om du vill kika förbi :-) ser att du har kenyaträd :-) vill du ha av mig ? Mitt träd fraggar sig hela tiden så är till Rolle och ger han rätt ofta samt att jag slänger endel för de tar ju över annars :-) Citera
PeterG Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Hej Saltvattumannen.Snygg burk,speciellt den röda tussen med alger.Du skrev tidigare att det var näst intill omöjligt att få tag i 36 watts/10000K kompakt lysrör -Betyder det att du fick tag i de som har dem ? Citera
SaltVattumannen Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Hej Saltvattumannen.Snygg burk,speciellt den röda tussen med alger.Du skrev tidigare att det var näst intill omöjligt att få tag i 36 watts/10000K kompakt lysrör -Betyder det att du fick tag i de som har dem ?Hej Peter jag köpte inga 36W för att det var svårt att få tag på dem men det går om man vill. om de skickar lysrör http://www.akvarielagret.se/prislista.pdf ring och fråga Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.