Gå till innehåll

Sjögurka Dödar ?


pegekin

Rekommenderade inlägg

Tack - nu vet jag vad som kryper omkring i mitt RSM :). live aquaria säger att om den försvarar sig med att "kasta" ut sina inre organ så kan de vara giftiga för fisk - jag har dock inte sett något sådant med min "gurka"

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack - nu vet jag vad som kryper omkring i mitt RSM :). live aquaria säger att om den försvarar sig med att "kasta" ut sina inre organ så kan de vara giftiga för fisk - jag har dock inte sett något sådant med min "gurka"

MVH Lasse

Har du en likadan? Om de inte e den, har du du någon teori vad som kan ha dödat dom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft en utan att veta vad det är i ett halvår nu. Den dyker upp då och då. Har inte hafr några konstiga dödligheter under tiden.

Grön Chromis kan vara lite kinkig ibland, speciellt när de är små. En dominerande kan lätt stressa sönder mindre kompisar.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft en utan att veta vad det är i ett halvår nu. Den dyker upp då och då. Har inte hafr några konstiga dödligheter under tiden.

Grön Chromis kan vara lite kinkig ibland, speciellt när de är små. En dominerande kan lätt stressa sönder mindre kompisar.

MVH Lasse

Hm? Så du tror att gurkan är oskyldig tills motsats visats?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...