pegekin Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 (ändrat) Holhotoria Hilla Sjögurka, kan en sådan döda småfisk såsom chromis viridis? Ha hittat 2 döda chromisar och undrar om detta är möjligt? Ändrat 4 mars 2012 av pegekin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 Tack - nu vet jag vad som kryper omkring i mitt RSM . live aquaria säger att om den försvarar sig med att "kasta" ut sina inre organ så kan de vara giftiga för fisk - jag har dock inte sett något sådant med min "gurka"MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 "tigertail" brukar inte vålla några problem om man håller sig med mindre ex (upp till 15cm) och förutsatt att de inte attackeras av t.ex tryckare.' Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pegekin Postat 4 mars 2012 Författare Dela Postat 4 mars 2012 Tack - nu vet jag vad som kryper omkring i mitt RSM . live aquaria säger att om den försvarar sig med att "kasta" ut sina inre organ så kan de vara giftiga för fisk - jag har dock inte sett något sådant med min "gurka"MVH LasseHar du en likadan? Om de inte e den, har du du någon teori vad som kan ha dödat dom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 Jag har haft en utan att veta vad det är i ett halvår nu. Den dyker upp då och då. Har inte hafr några konstiga dödligheter under tiden.Grön Chromis kan vara lite kinkig ibland, speciellt när de är små. En dominerande kan lätt stressa sönder mindre kompisar.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pegekin Postat 4 mars 2012 Författare Dela Postat 4 mars 2012 Jag har haft en utan att veta vad det är i ett halvår nu. Den dyker upp då och då. Har inte hafr några konstiga dödligheter under tiden.Grön Chromis kan vara lite kinkig ibland, speciellt när de är små. En dominerande kan lätt stressa sönder mindre kompisar.MVH LasseHm? Så du tror att gurkan är oskyldig tills motsats visats? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 Om inte sjögurkan vänt sig in och ut, så är den oskyldig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.