Davidm Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Jag undrar om det går att ha både en Nemateleotris helfrichi och en Nemateleotris decora i samma akvarium eller kommer dessa att bråka med varandra. Citera
Norberg Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Jag tror inte du hittar någon N.helfrichi i Sverige så det problemet kommer nog inte att uppstå! Men om du får tag i en så säg till om handlaren har en till så är jag den förste i kön! Så om de kommer att slåss vet nog ingen i Sverige! Kolla med Reefcentral!Om någon undrar hur de ser ut så har Liveaquaria en fin bild på den!http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=171&cc=1 Citera
vahagn Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Inte riktigt samma sak, men jag har en N. magnifica och N. decora i mitt 390 utan problem. Decoran jagar iväg magnifican ibland, men knappast något värre. Citera
greger Postat 26 mars 2005 Postat 26 mars 2005 decoran är ju ganska agressiv,jag har tre stycken i en liten burk,varav en "tupp" och två rejält spöade höns!Jag har aldrig sett helfrichi i svenska butiker. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.