Sardellen Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Heske och jag (Sardellen) konstaterade att vi var flera stycken på SG från Eslöv med omnejd.Tanken är inte att starta en förening eller något avancerat och allt för organiserat som senare kommer rinna ut i sanden utan istället bara försöka samla ett gäng som rent geografiskt finns i samma område.Området är Eslöv med omnejd. Vi kommer givetvis inte utesluta någon som bor fel sida ån eller kommungränsen.Målet är en löst sammansatt grupp av människor med lika intresse.Känner du att detta skulle vara intressant och bor i Eslöv med omnejd så gör ett inlägg här. Citera
Sardellen Postat 15 mars 2012 Författare Postat 15 mars 2012 Wow, nu är vi 2st...... Men tillväxten dämpades avsevärt tycker jag.. Citera
Heske Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Det verkar ju så, eller så tar det kanske tid för folk o hitta hit... Citera
Heske Postat 19 mars 2012 Postat 19 mars 2012 ok, vi e tre... verkade som det va fler häromkring men skitsamma. Vi kommer säkert och kunna ha trevligt ändå Citera
Lasse Postat 19 mars 2012 Postat 19 mars 2012 Om det sker en utvald helg, exempelvis på påsk är det högst troligt att ni får ytterligare en besökare MVH Lasse Citera
Heske Postat 19 mars 2012 Postat 19 mars 2012 Det hade ju kunnat funka för mig iaf... Visserligen har vi nog gäster då, men det e inget som stör Citera
Sardellen Postat 20 mars 2012 Författare Postat 20 mars 2012 Klart att Lasse är välkommen trots att du är lite "utombys"Det är helt klart en ära att ha en "prospect" med mer kunskap än vad vi övriga kan skrapa ihop gemensamt :-) Hör gärna av dig Lasse när du har vägarna söder över.Du är så välkommen. Citera
Heske Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Jag föreslår att vi träffas nån gång nu under påsk. Mina förslag är Långfredagen (fre 6/4) eller Annandag påsk (mån 9/4). Dom andra dagarna har jag svärföräldrarna på besök. Citera
Lasse Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Jag kommer att vara i trakterna då så jag försöker dyka uppMVH Lasse Citera
Piggelin Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Låter lockande....Återkom när det blir tid osv så skall jag se hur det fungerar för mig. Citera
Heske Postat 1 april 2012 Postat 1 april 2012 Fler som är intresserade? Känns knappt lönt på 3-4pers... Citera
Lasse Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Jag åker ner till Stehag på Långfredagens morgon så eftermiddagen kan gå men jag är uppbokad annandag påsk tyvärr.MVH Lasse Citera
Heske Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Trevligt Nu ska vi bara bli några fler. Jag har fått lite och göra på fredag så mitt förslag är Annandag påsk (mån 9/4), jag har inte mycket och visa upp men om ingen annan vill stå som värd är ni varmt välkomna hit. Citera
Piggelin Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Måndagen ser ut att vara enda dagen som skall bli bra Väder och då kommer vi troligen lira golf. Men återkom vad ni bokar så ser jag hur jag kan lösa det.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.