john.w Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 Är det någon som vet var man kan få tag i plastskruvar har kollat Jula ,classe,biltema,Sjögrens +en del båttillbehörsaffärer men ingen harJohn Citera
Linnex Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 http://www.swedimport.se/Vet inte om de tar privata order. Men det går ju att ringa och fråga. Eller sök på shiffy och nylon vilket är bla det som finns i deras sortement (I a f skruvarna). Citera
Darkie Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 Är det någon som vet var man kan få tag i plastskruvar har kollat Jula ,classe,biltema,Sjögrens +en del båttillbehörsaffärer men ingen harJohnKolla i affärer som har grejer till RC hobbyn, både flygare o bilåkare använder en hel del nylonskruv. Citera
wrang Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 hejsan jag har M4 och M5 nylonskruv. Kan skicka ner om du vill ha några Citera
john.w Postat 22 mars 2005 Författare Postat 22 mars 2005 Kolla i affärer som har grejer till RC hobbyn, både flygare o bilåkare använder en hel del nylonskruv.Det var ingen dum idé ska kolla upp det Citera
john.w Postat 22 mars 2005 Författare Postat 22 mars 2005 hejsan jag har M4 och M5 nylonskruv. Kan skicka ner om du vill ha någraTackar så mycket Wrang M5 vore inte dumt men jag behöver mutter också har du det får du gärna skicka ner säg bara hur mycket du skall ha för dom så slipper jag springa stan runt Citera
wrang Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 Tackar så mycket Wrang M5 vore inte dumt men jag behöver mutter också har du det får du gärna skicka ner säg bara hur mycket du skall ha för dom så slipper jag springa stan runtOkey hur många vill du ha?Nope jag har tyvärr inga muttrar.Ang affärer så kolla med den hobby affären som ligger uppe på stigbergstorget 100meter ner från sköfartsmuseet mot ÄlvsborgsbronSkicka mig ett PM eller mail så skickar jag det med posten Citera
jojjen Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 Det finns nylonskruv hos Hobbex i M5 och M6, dock inga muttrar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.