Liljegren87 Postat 23 november 2012 Postat 23 november 2012 Jo då tack för svaren:) tänkte ju göra samma sak som du och ta befintliga ljuset i rsm och sätta ditt led. Har mina funderingar på att köpa 50/50 paketet men köpa extra lite andra färger för att få mer spektrum. Tänkte bytta ut dom vita så det blir mer blått. Du skulle inte kunna skriva lite mer steg för steg hur du gjorde typ koppling för dummys:) typ det en annan skulle behöva för att klara av det. Citera
Liljegren87 Postat 23 november 2012 Postat 23 november 2012 Du vet förresten inte om det finns något man kan köpa till som gör att man kan dimma upp ljusen mer o mer under dan? På auto då självklart. Sen får du gärna berätta om du skulle köpa mer färger än bara blått o vit. Citera
byggarebob Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 grymt snyggt byggt...tål å tänkas på, kanon ljus... Citera
Hanssanden Postat 10 december 2012 Författare Postat 10 december 2012 Jag är jätte nöjd med ledsen ångrar inte en sekund att jag konverterade från MH lampan.Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.