snickarn Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 körde en kur med red slime remover eftersom jag hade lite cyano som jag inte kom åt att suga ut nu tre dygn senare så skummar det fortfarande vansinnigt mycket har gjort ett vattenbyte på 25 liter och håller på att blanda till 50 liter tillhar läst en del trådar om folk som haft liknande problem men inte fått kläm på hur länge det tar innan skummaren lugnar sig eller om det enda som hjälper är ett stort vattenbyte på ca 50 % dela gärna med er av era erfarenheter av red slime removermvh Citera
snickarn Postat 9 april 2012 Författare Postat 9 april 2012 jag kör nu skummar vattnet ner i sumpen igen mest för syresättningen för koppen fylls på mindre än en minut på lägsta inställningen Citera
Maglofster Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 För mig skummade det över rejält i ett par timmar, gav upp att försöka justera in och väntade något dygn. Sen kunde jag skulle lite med en väldigt snålt inställd skummare. Men det tog nog flera dagar innan skummaren fungerade optimalt. Citera
Majki01 Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 O ja det forsade över här hemma vid behandlingen Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Lasse Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 När jag körde red slime remower i mitt stora så tog jag bort skummarkoppen och använde skummaren som syresättning bara. Det gjorde jag unde en vecka ungefär.MVH Lasse Citera
snickarn Postat 9 april 2012 Författare Postat 9 april 2012 tackar för svaren då håller jag mig lugn ett par dagar till och fortsätter med skummaren utan uppsammmling Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.