Gå till innehåll

Röd sak som börjat växa på LS efter 1 vecka i drift.


ulfsa

Rekommenderade inlägg

Det är bara att gratulera, den där kommer bli fin sen.

/D

Tack! - tyvärr sitter den lite snett mot baksidan så jag får nog vrida runt stenen sen eller så låter jag den vara där den är för att se om den trivs där först.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kika lite på reeflex så ser du hur de brukar växa, det kan vara ganska tätt. De jag har sett brukar vara ca 5 cm i diameter. Men jag gissar att det beror på vilken sort det är. Jag har inga själv så jag vet inte så mycket om dom, men de röda tycker jag är riktigt snygga så vi får hoppas att det den blir riktigt röd och fin för dig när den växer upp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte oroa dig över läget, den kommer fixa det själv, dom kan styra sig en hel del när de blåser upp sig, och dom är faktiskt rörliga, så dom kan krypa sakta sakta till en ny plats om så krävs... Men dem blir oftast finast om dom står lite skuggigt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kika lite på reeflex så ser du hur de brukar växa, det kan vara ganska tätt. De jag har sett brukar vara ca 5 cm i diameter. Men jag gissar att det beror på vilken sort det är. Jag har inga själv så jag vet inte så mycket om dom, men de röda tycker jag är riktigt snygga så vi får hoppas att det den blir riktigt röd och fin för dig när den växer upp.

Tack, ska gå in på reeflex och läsa lite.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte oroa dig över läget, den kommer fixa det själv, dom kan styra sig en hel del när de blåser upp sig, och dom är faktiskt rörliga, så dom kan krypa sakta sakta till en ny plats om så krävs... Men dem blir oftast finast om dom står lite skuggigt...

Det känns ju tryggt att veta :smiley20: Den största sitter ju lite skuggigt nu så det borde ju passa. Jag låter dom vara där dom är nu och

eventuellt vrider jag stenen 180 grader så att man kan se dom utan att behöva stå nästan snett bakom akvariet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...