krille 55 Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Jodå lasse, jag lär gärna känna dom som kommer från långtbortistan också, men om jag inte har fel så träffades vi nog på träffen på sjöfartsmuseet i gbg tidigare i år. Citera
LN21 Postat 3 maj 2012 Författare Postat 3 maj 2012 (ändrat) Redan nu har vi en fantastiskt bra deltagarlista.Genne (Glenn)JimmyBallsam (Samuel)StigiGemla (Stig)MaddeI (Madeleine)Manne + 1 till (Magnus) Hansanden (Hans)krille 55 (Christer)LasseTeddeLN21 (Larry)PärS (Pär) Ändrat 3 maj 2012 av LN21 Citera
PärS Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Jag kommer gärna också.Trevligt med cykelavstånd dessutom.Pär Citera
Heske Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hmm, hade ju varit roligt men 20mil enkel resa är långt.... Får fundera lite på saken Citera
_Manne_ Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hmm, hade ju varit roligt men 20mil enkel resa är långt.... Får fundera lite på sakenMen trevligt sällskap i bilen så blir det roligare.. O ev delad soppa..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
tomas67 Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Eftersom jag bor i Alvesta så skulle jag gärna kommit förbi, men tyvärr så sitter jag nere på cypern då under en veckas tid-dans Citera
Heske Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Men trevligt sällskap i bilen så blir det roligare.. O ev delad soppa..Med vänlig hälsning, Manne Ja, har ju nästan vägen förbi ändå Ska ta upp det till diskussion här hemma, hör av mig med resultatet Citera
LN21 Postat 3 maj 2012 Författare Postat 3 maj 2012 Det får då bli en annan gång Tomas.PärS är påförd på listan.Hoppas att din förhandling går bra Oscar:) Citera
Johan W Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Vad säger ni Kalmarfolk, hade ju varit kul med en tripp till skogen ska vi försöka få till en bil med folk? jag kan köra. Citera
Heske Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Det får då bli en annan gång Tomas.PärS är påförd på listan.Hoppas att din förhandling går bra Oscar:)Förhandlingarna löste sig ypperligt Jag kommer, och beroende på hur min flickvän ligger till med tentapluggandet kanske hon också följer med...Manne, jag/vi hänger nog gärna på om vi får plats i din bil. Min polo är inte bra och åka mer än två vuxna i. Citera
_Manne_ Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Förhandlingarna löste sig ypperligt Jag kommer, och beroende på hur min flickvän ligger till med tentapluggandet kanske hon också följer med...Manne, jag/vi hänger nog gärna på om vi får plats i din bil. Min polo är inte bra och åka mer än två vuxna i.Kan inte lova något ang bil just nu. Vi får se om fler anmäler sig när det väl börjar närma sig. Någon lösning ska det väl bli.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Heske Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Kan inte lova något ang bil just nu. Vi får se om fler anmäler sig när det väl börjar närma sig. Någon lösning ska det väl bli.Med vänlig hälsning, Manne Det blir nog bra Åker vi två kanske vi kör i egen bil ändå, händer ju ibland att man ser något intressant och vill stanna till en stund... Citera
_Manne_ Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Vi kan se när det närmar sig! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 4 maj 2012 Författare Postat 4 maj 2012 Perfekt, välkommna Heske med flickvän, Matte91 samt Johan W ni är alla nu på listan Citera
_Manne_ Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Låter som vi blir ett bra gäng då! Trevligt! Kul o träffa lite saltisar på guiden i få ett ansiktet på dom man tjatar med..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Om det är någon som passerar här och vill komma in för att titta och en kopp kaffe så ordnar vi det antingen på dit eller hemvägen.För den delen så har jag alltid öppet för ett saltbesök om någon passerar.MVH/Glenn Citera
Aqua_Max Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Vad säger ni Kalmarfolk, hade ju varit kul med en tripp till skogen ska vi försöka få till en bil med folk? jag kan köra.Hej Johan! Jag vill gärna samåka med någon som har bil.Hej alla Kalmarbor, har precis startat en tråd om en liten träff i Växjö i slutet på maj, lasta en bil och känn er mycket välkomna.Hej Larry! Det är några personer ytterligare från Kalmar som eventuellt vill komma till träffen. Är det något maximalt antal personer som får komma på träffen? Behöver alla anmäla sig i förväg, eller är även oanmälda personer som dyker upp till träffen välkomna? Citera
Johan W Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Jag räknar med dig Max;) Matte verkar ju också på två till så har vi full bil:ler: Citera
LN21 Postat 8 maj 2012 Författare Postat 8 maj 2012 Det är helt ok Max:)Klart ni ska komma. Anmälda eller ej, men det är ju alltid bra att ha ett ungefär kläm på hur många som kommer. Citera
LN21 Postat 11 maj 2012 Författare Postat 11 maj 2012 Hej!Jag tänker lite så här,,,,,,,,,om Ni känner att ni har en/några fragg på hyllan som är ok att ta med för byte/köp/sälj på mötet så gör gärna det. Jag tror att det finns några på mötet som känner för lite nya sorter. Citera
Hector Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Hej,Jag och Tony från Kalmar skulle gärna vilja komma om det finns platser kvar.mvhHector Citera
Heske Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Startade en fraggbytartråd här för dom som är intresserade av och byta lite. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.