Postat 1 maj 201213 år Någon som har några tips på vad ja kan lägga i för extra skal till mina eremiter?
Postat 1 maj 201213 år Min farmor hade en stor låda med blandade snäckskal som hon plockat vid havskusten ibland. Jag plocka ut lite blandat där och det har gått hem här iaf :-) Vart man kan köpa skal är en bättre fråga. Men det nog ta vilka skal som helst annars så länge de är i rätt storlek.
Postat 1 maj 201213 år Köp sniglar på Coop ät dom och släng sen i skalen i Karet Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 1 maj 201213 år Författare haha ok låter som ja får bjuda min sambo på sniglar någon dag då, tack för svaren
Postat 1 maj 201213 år på Ö&B har dom en liten korg med blandade snäckskal. tror den kostar 30kr eller nåt.
Postat 1 maj 201213 år http://www.pandurohobby.se/Katalog/50-Skapa-Dekorera/5060-Dekormaterial/506050-Naturmaterial/1/013013-Snackor-i-korg-ca-50-stse till att skölja dem först bara, och lägg inte i nåt annat än snäckorna till eremiterna...
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.